We have not had any big injuries so far in the season

The Essential Online Seattle Football Fan Forum Community. There simply is NO substitute. LANGUAGE RATING: PG-13
  • Before this thread I thought we had a realistic thought at going to the playoffs.
    Matticus
    NET Rookie
     
    Posts: 181
    Joined: Wed Jan 20, 2010 12:16 pm


  • D'OH!!! I've thought this but resisted saying anything! *SIGH* IR is gonna fill up against the Lions now! ARRGHHHH!!

    JINX!!!

    :lol:
    Image

    "Marshawn Lynch does not run. He rumbles. And he shook the ground with a perfect '10' on the Beast-Quake Scale"
    NFL Films on 24 yard TD run in NFCCG vs Packers

    RIP Les
    :les:
    User avatar
    BlueThunder
    *Net Enemy Forum Guy*
     
    Posts: 3309
    Joined: Fri May 01, 2009 4:39 am
    Location: Arlington, Washington


  • I remember when I made a thread much like this one right before the Oakland game in 2010. Fun times.
    User avatar
    kearly
    * Mr Random Thought *
     
    Posts: 16083
    Joined: Tue Mar 06, 2007 1:44 am


  • kearly wrote:I remember when I made a thread much like this one right before the Oakland game in 2010. Fun times.


    Still haven't forgiven you, bro
    Image
    3elieve
    User avatar
    Throwdown
    * NET Baller *
     
    Posts: 21269
    Joined: Thu Apr 30, 2009 8:02 am
    Location: Graham, WA


  • Yeah, the jinx is on now, lol.

    Actually, We already kinda had pre-existing injuries. Moffitt, Carp, Thurmond, and Morrah. Also, Baldwin has an injury problem as well.

    If Moffitt had been healthy, he may be our starting RG right now. Thurmond is probably our 3rd best corner. Morrah seems like he stretches the field for us from the TE spot. Baldwin is our most reliable receiver after Rice, imo.

    It hasn't been like previous years, though. I think this is the first time in years that we have enough depth to withstand a few injuries.
    User avatar
    Starrman44
    NET Veteran
     
    Posts: 814
    Joined: Tue Feb 28, 2012 1:35 pm
    Location: Canby, OR




It is currently Mon Dec 05, 2016 5:02 pm

Please REGISTER to become a member

Return to [ THE OFFICIAL NET NATION FAN FORUM ]




Information